要PO這個影片的時候讓我好掙扎,因為我不曉得是該以這首歌為標題呢?還是以這個廣告的主題為標題?
這首歌非常好聽,當然又加上這個廣告短片也超讚(因為有帥哥小金),所以真的是一整個的讚!!
不相信?進來看看唄~~~



Dear heart      
 主唱:Andy Williams

Dear heart
Wish you were here to warm this night
My dear heart
Seems like a year since you've been out of my sight

A single room, a table for one
It's a lonesome town all right
But soon I'll kiss you hello at our front door
And dear heart
I want you to know
I'll leave your arms never more

【中譯】
親愛的     
主唱:安迪威廉斯

親愛的
願你在此溫暖這個夜晚
我親愛的
從你離開我的視線開始,好像已過了一年

空盪盪的房間,一個人的餐桌
真是個孤寂的小鎮啊
但是,我就快要在大門親吻你,問候你
親愛的
我希望你明白
我不會再離開你的懷抱


arrow
arrow
    全站熱搜

    tomowang 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()